Најновиот модел на Zenvo, хиперавтомобилот Aurora, го надополнува пејзажот на хиперавтомобили со извонредни перформанси и фасцинантни бројки.
Производителот тврди дека дизајнерите не се фокусирале на постигнување на некои бројки особено. Наместо тоа, тие работеа на правење на најдобриот автомобил што можеа и ги оставија бројките да дојдат сами по себе. Резултатот на сето тоа е Aurora кој добива две верзии – Agil и Tur. Првата е перформансна верзија фокусирана на патеката, со висока потисна сила, додека Tur (дански за Touring) е малку порелаксиран модел наменет за патиштата.
Двете верзии се базирани на целосно новиот модуларен монокок на Zenvo ZM1, за кој компанијата вели дека е дизајниран на нивоа на структурна безбедност во Formula 1. Нудејќи 63.000 Nm/deg цврстина, карбонскиот композитен дел тежи само 120 килограми. Заедно со дизајнот со кој се остава околу 70 проценти од шасијата откриена, Aurora е најлесното возило што Zenvo некогаш го направил. Слично на тоа, моторот што ја формира основата за двата модели е исто така исклучително лесен.
Развиен од Mahle Powertrain, Aurora се напојува благодарение на целосно алуминиумски V12 поставен на средина, кој тежи само 260 килограми. 6,6-литарскиот мотор е потпомогнат од четири турбополначи и може да достигне до 9.800 вртежи во минута, што му овозможува да произведува 1.267 КС, што е импресивна бројка сама по себе, а хибридниот систем само го зајакнува целиот впечаток. Интригантно е тоа што тркачкиот Agil е всушност помалку моќниот од двата модели и, стандардно, доаѓа со само еден електричен мотор. Работејќи заедно со моторот, погонската единица испорачува 1.470 КС исклучиво на задните тркала.
Aurora Agil
Дизајниран да испорача чисто и агресивно искуство во возењето, дури и седумстепениот менувач е подесен да се чувствува што е можно помеханички.
Zenvo вели дека избрал да ја опреми Aurora Agil со само еден електричен мотор за да ја намали тежината и да има максимално искуства во возењето. За да помогне во перформансите на патеката, тој располага со агресивен аеродинамички пакет кој испорачува 880 кг потисна сила при 250 километри на час. Сè на сè, тој е способен да постигне од место до „стотка“ за 2,5 секунди и да достигне максимална брзина од 365 км/ч.
Aurora Tur
Во меѓувреме, Aurora Tur е дизајниран повеќе за патот отколку за патеката. Сепак, воопшто не е наивен хиперавтомобил, и покрај тоа што изгледа помалку агресивно, благодарение на полизгавата аеро агенда и додавањето на уште два електрични мотори кои му даваат поголема максимална брзина во споредба со Agil.
Двата дополнителни мотори ги придвижуваат предните тркала, обезбедувајќи реално векторирање на вртежниот момент за импресивни перформанси во свиоците. Севкупно, погонската единица испорачува монструозни 1.876 КС.