Целосно електричниот компактен купе-SUV ќе биде достапен со три опции за електричен погон и опсег на возење до 700 километриЦелосно електричниот компактен купе-SUV ќе биде достапен со три опции за електричен погон и опсег на возење до 700 километри
Peugeot ги објави првите официјални фотографии од e-3008, прикажувајќи го неговиот надворешен дизајн пред неговото деби на 12 септември.
Надворешноста на Peugeot e-3008 го усвојува развиениот стилски јазик на компанијата, со потенки предни светла и тројни LED светла што се надополнуваат со претежно покриената решетка која се прелева во предниот браник. Меѓу останатите карактеристики тука се футуристичките алуминиумски тркала, сјајно црна обвивка на долниот дел од каросеријата и силно наваленото задно стакло.
Покривот и столбовите се обработени во црна боја, со хромиран акцент што ја истакнува аеродинамичната линија на покривот што е основната стилска карактеристика на новата генерација што води кон агресивна опашка. Peugeot го опишува e-3008 како „Fastback SUV“, позајмувајќи го терминот од поголемиот кросовер 408, но повеќето луѓе веројатно ќе го препознаат како купе SUV. Тесно поврзаниот e-5008 ќе следи набргу по e-3008 со подолга каросерија и поисправен заден дел за оние кои сакаат повеќе простор.
Францускиот производител на автомобили веќе ја покажа внатрешноста на e-3008, кој ќе биде првиот сериски модел кој ќе ја претстави најновата итерација на нивната технологија i-Cockpit. Нов самостоен заоблен панорамски дисплеј од 21 инчи ги спојува дигиталната инструмент табла, head-up дисплејот и екранот на допир во една единица над воланот со традиционално мал дијаметар. На ова се придружува помал екран на допир на централната конзола со конфигурабилни кратенки „i-Toggles“, со висококвалитетни ткаенини и широка употреба на амбиентално осветлување што ја комплетира футуристичката атмосфера.
Нова платформа и три погонски верзии
Peugeot e-3008 ќе биде првиот модел што ќе се вози на целосно новата STLA Medium архитектура, која на крајот ќе ја замени старата EMP2 платформа која ги поткрепува повеќето од компактните модели од различни марки Stellantis. Официјално е потврдено дека моделот ќе биде достапен со три целосно електрични погонски единици и ќе нуди проценет опсег до 700 километри.
Додека платформата STLA беше дизајнирана со фокус на електричните возила, сепак истата е компатибилна и со мотори со согорување. Ова значи дека Peugeot би можел да претстави нов 3008 со свежо претставениот 1,2-литарски 48V благ хибриден погон како алтернатива на e-3008.
Целосните детали ќе бидат објавени на 12 септември. Премиерата на Peugeot E-3008 ќе се емитува во живо од фабриката Сошо во Франција, каде што ќе се произведува. Цената се очекува да биде повисока од онаа на тековниот Peugeot 3008, кој се нудеше во благ хибриден и plug-in хибриден облик, но никогаш немаше ЕВ верзија. Производителот на автомобили вети дека ќе понуди електрични опции за целата своја палета на модели до 2025 година, пред да да стане чисто електричен бренд во Европа до 2030 година.