Mazda2 Hybrid добива редизајнирана надворешност и подобрена технологија во ентериерот
Пред речиси две години, Mazda го претстави моделот Mazda2 Hybrid за европскиот пазар, кој беше идентичен со Toyota Yaris. Во обид да направи разлика меѓу двата модели, Mazda го ажурираше суперминито со редизајнирана надворешност, притоа давајќи му неколку технолошки надградби.
Дебито на фејслифтираниот Mazda2 Hybrid за Европа доаѓа неколку дена откако неповрзаната и благо ажурирана Mazda2 беше претставена во Јапонија.
Европското дизајнерско студио на Mazda се обиде да го промени изгледот на моделот дизајниран од Toyota. Додека вратите, браниците, светлосните единици, хаубата, покривот и стаклена градина сè уште се преземени од Toyota Yaris, Mazda2 Hybrid сега добива уникатен преден браник и финиш на задниот дел. Новата решетка и доводи даваат чувство на Mazda на надворешниот дизајн. Интересен акцент е и гарнитурата на задната врата во боја на каросеријата, иако ги прави исечените задни светла да изгледаат како последователна мисла.
Надградби во кабината
Внатре, Mazda2 Hybrid има корист од истите надградби кои се наоѓаат на неодамна фејслифтираниот Toyota Yaris. Ова значи дека јапонскиот супермини го добива 12,3-инчниот дигитален инструмент кластер, head-up дисплејот и поголемиот 10,5-инчен инфозабавен екран на допир, кои се стандардни во предводникот Homura Plus, заедно со панорамски подвижниот покрив и двозонска контрола на климата. Почетното уредување на Prime-line доаѓа со 9-инчна инфозабава. За 16-инчните алуминиумски тркала, треба да ја изберете линијата Exclusive, при што Homura и Homura Plus со повисоки спецификации добиваат тркала од 17 инчи и целосни LED светла.
Интересно е тоа што Mazda не доби пристап до помоќната верзија на самополнечкиот хибриден систем на Toyota што произведува 130 КС и 141 Nm вртежен момент во фејслифтираниот Yaris. Ова значи дека електрифицираниот погон ги произведува истите 116 КС и 169 Nm вртежен момент од 1,5-литарскиот трицилиндричен мотор и еден електричен мотор.
Моќта се пренесува на предната оска преку CVT менувач, додека литиум-јонската батерија му овозможува на моделот често да вози во EV режим во урбани средини. Како резултат на тоа, потрошувачката на гориво во комбинираниот циклус WLTP сè уште е оценета на 3,8-4,0 литри на 100 километри со тоа што емисиите на CO2 се ограничени на 87-97 г/км во зависност од големината на тркалата. Што се однесува до перформансите, суперминито забрзува од 0-100 км/ч за истите 9,7 секунди и има максимална брзина од 175 км/ч.
Mazda не ги објави цените за фејслифтираниот модел. Обичната Mazda2 која беше фејслифтирана претходно оваа година останува достапна во Европа, како значително поевтина алтернатива на Mazda2 Hybrid. Нудејќи два различни модели во сегментот на супермини, Mazda го намалува просекот на емисиите на флотата на Стариот континент, без потреба да развие електрифицирана понуда сама по себе. До 2030 година, компанијата планира да понуди низа електрични возила кои ги покриваат „најважните сегменти на европскиот пазар“.