Автомобили

Hyundai го освежи Ioniq 5 со нов изглед и N-Line опрема ( превземено од авто плус )

Ревидираната линија наследува некои од карактеристиките воведени од Hyundai Ioniq 5 N, вклучувајќи го и пакетот батерии од 84 kWh

Hyundai го претстави фејслифтираниот Ioniq 5 во Кореја, точно три години по дебито на оригиналот. Целосно електричниот кросовер има корист од благите подобрувања на надворешноста и внатрешноста, поголем пакет батерии и проширување на неговата постава со спортското ниво на опременост N Line.

Визуелно, Hyundai Ioniq 5 останува препознатлив, при што визуелните ажурирања се ограничени на редизајнираните предни и задни браници. Предниот довод на воздух е поедноставен и поширок од претходно, со сличен третман за почистото задно лице. Има и нов аеродинамичен дизајн за алуминиумските тркала, заден бришач и поголем заден спојлер кој е продолжен за 50 милиметри. Севкупно, фејслифтираниот EV е 20 мм подолг од неговиот претходник, протегајќи се до 4.655 милиметри.

Што се однесува до Hyundai Ioniq 5 N Line, кој е нов додаток на гамата, тој се одликува со бодикит специфичен за верзијата украсен со неколку значки N Line. Предниот браник има светло обоени клапи инспирирани од Ioniq 5 N, со сличен третман на задниот дел. Профилот е подобрен со браници во боја на каросеријата, дотерани странични прагови и нов сет од 20-инчни алуминиумски тркала.

Внатре, моделот има неколку уникатни елементи, вклучувајќи различен волан, спортски седишта, метални педали, црн наслов, нови акценти на контролната табла, црвени шевови и повеќе значки N Line. Hyundai, исто така, спомена „динамично искуство во возењето“ што навестува надградба на шасијата, слично на другите модели N Line.

Внатрешни надградби

Корејскиот производител ја подобри ергономијата на Ioniq 5 со додавање ново физичко копче на централната конзола за контрола на функциите како што се греењето и вентилирањето на седиштата, загреаниот волан и помошта за паркирање, од кои повеќето порано беа во покомплексните менија за инфозабава. Подлогата за безжично полнење е сместена повисоко до вертикално поставените држачи за чаши, контролите за климатизација и за инфозабава се редизајнирани за полесно ракување, а воланот доби „интерактивни пиксели светла“.

Hyundai Ioniq 5 2024

Инфозабавниот систем на следната генерација на Hyundai се нарекува „Кокпит за навигација за поврзан автомобил“ и е компатибилен со безжични надградби на софтверот преку воздух. Други корисни надградби вклучуваат подобрена безбедносна опрема, функција за далечинско преклопување на задните седишта и вградена камера.

Поголема батерија од Ioniq 5 N

Освежениот опсег на Ioniq 5 го добива поголемиот пакет батерии од 84 kWh позајмен од водечкиот Ioniq 5 N, кој ја заменува единицата од 77,4 kWh на појдовниот модел. Зголемувањето на капацитетот на батеријата позитивно влијае на електричниот опсег, иако Hyundai допрва треба да ги објави официјалните бројки. Имајте на ум дека постојниот Ioniq 5 со батериски пакет од 77,4 kWh има опсег до 507 километри.

Компанијата не спомна никакви промени на електричните агрегати со еден и два електромотори, кои произведуваа некаде помеѓу 170 КС и 325 КС во постоечкиот Ioniq 5, со исклучок на Ioniq 5 N што произведува 650 КС.

Hyundai Ioniq 5 2024

Во однос на поставувањето на шасијата, инженерите на Hyundai ги изменија амортизерите за понепречено возење и ја зголемија цврстината на попречната шипка за намалени вибрации во воланот. Тие, исто така, ги удвоија засилувањата на задните тркала и долниот дел од каросеријата, ја зголемија крутоста на каросеријата и ја подобрија звучната изолација на моторот поставен одзади. Конечно, се вели дека засилувањата на вратите и B-столбовите ја подобруваат заштитата од страничен судир, во комбинација со страничните воздушни перничиња од вториот ред (вклучени во вкупно осум воздушни перничиња). Севкупно, фејслифтираниот модел се очекува да има подобри креденции за бучава и вибрации и да понуди попрефинето возење во споредба со неговиот претходник, а истовремено да биде побезбеден.

Ажурираниот Hyundai Ioniq 5 ќе биде достапен во Кореја од март 2024 година, а глобалните пазари постепено ќе следат во текот на годината.