Европскиот огранок на Ford го лансира култниот спортски автомобил Mustang и на европскиот пазар, каде доаѓа со неколку новитети
Ford Mustang е најпродаваниот спортски автомобил во светот, па не е изненадување што „Синиот овал“ ќе го понуди редизајнираниот „пони“ автомобил и во Европа.
Достапен во купе и кабриолет варијанта, моделот со европски спецификации го следи својот американски колега и се одликува со мускулест дизајн надополнет со класични стилски знаци. Највпечатливите елементи вклучуваат тенки LED фарови, агресивна решетка и ревидирана палета на бои што вклучува три нови нијанси познати како Blue Ember, Vapor Blue и Yellow Splash.
Ford, исто така, истакна дека кабриолетот има „целосно обложен и изолиран покрив“, кој може да се подигне или спушти за осум секунди. И покрај горниот дел што се извлекува, моделот сè уште има доволно простор за багажникот за да собере две торби за голф.
Внатрешноста има позната 12,4-инчна дигитална инструмент табла, заедно со 13,2-инчен инфозабавен систем, кој има безжични Android Auto и Apple CarPlay, како и 5G конекција за проследување музика и прикажување информации за сообраќајот во реално време. Екранот исто така работи со Unreal Gaming Engine и тоа овозможува извонредна графика, како и опширно прилагодување.
Mustang GT со европски спецификации располага со 5,0-литарски V8 со моќност од 446 КС и вртежен момент од 540 Nm. Тоа е значително помалку од моделот со американски спецификации, кој испорачува 487 КС и 562 Nm вртежен момент. Достапните издувни перформанси со активни вентили ги зголемуваат бројките во САД до 493 КС и 566 Nm.
Моторот може да се поврзе со шест-степен рачен или десет-степен автоматски менувач. Performance пакетот е стандарден и вклучува Brembo сопирачки, како и диференцијал со ограничено пролизгување. Клиентите можат да добијат и опционална суспензија MagneRide, која се прилагодува илјада пати во секунда за да ја даде „најдобрата можна контрола и удобност“.
Dark Horse
Клиентите кои бараат поголема моќност може да се одлучат за Dark Horse, кој има надграден 5,0-литарски V8 со 453 КС и 540 Nm вртежен момент. За споредба, истата американска верзија испорачува 507 КС и вртежен момент од 566 Nm.
Меѓу највпечатливите моменти се уникатното подесување на шасијата, вклучувајќи поголеми задни „рол-барови“, потешки предни амортизери, потоа 19-инчни тркала со пневматици Pirelli P Zero PZ4, a купувачите ќе можат да избираат преноси и стандарден Performance пакет кој додава помошен ладилник за моторно масло, лесен радијатор и ладилник на задната оска. Купувачите, исто така, ќе најдат диференцијал со ограничено пролизгување и електронска сопирачка за дрифт, која е „создадена и за почетниците и за експертите да ги подобрат своите вештини за дрифт“.
Ако го оставиме настрана возењето, има мноштво системи за помош на возачот, вклучувајќи интелигентен темпомат со запирање и движење, помошник за одржување лента и помошник за избегнување. Ним им се придружува асистент за итно сопирање наназад и препознавање сообраќајни знаци со помош за ограничување на брзината.
Редизајнираниот автомобил моментално е достапен за нарачка во Европа, а Mustang GT започнува од 59.900 евра во Германија, додека во Австрија за истиот автомобил треба да се издвојат 86.000 евра.