Автомобили

Dacia ја претстави новата генерација на Duster ( превземено од авто плус )

Новата генерација на Dacia Duster доаѓа со поодржливи материјали, поголема пространост и електрифициран погон

Dacia Duster, најважниот модел на романскиот производител, влегува во својата трета генерација, со подобрување на сите аспекти што го прават популарен овој SUV. Новиот Duster изгледа подобро од неговиот претходник, користи поцврсти и поодржливи материјали, има попространа кабина и сега се нуди со електрифицирани погонски единици кои го надокнадуваат укинувањето на дизел верзијата.

Dacia Duster

Новата генерација го усвои најновиот стилски јазик на производителот, кој изгледа како помала верзија на концептот Biggster. Извајаната каросерија се одликува со дарежлива количина на пластична обвивка направена од нов материјал наречен Starkle (20% реупотребен полипропилен), додека изразените браници, лакови на тркалата и големите заштитни плочи за подвозјето го комплетираат оф-роуд ставот. Понатаму, потенките и модернизирани светлосни единици вклучуваат LED диоди во форма на Y, што е една од карактеристиките на Dacia.

Ентериер

Во внатрешноста, новиот Duster воведува дигитален кокпит кој се состои од 7-инчен дигитален табла со инструменти и 10,1-инчен дисплеј за инфозабавата. Тие се стандардни за сите нивоа, освен за почетното „Essential“ Друга карактеристика е системот за додатоци Dacia YouClip, со до пет рачки низ автомобилот што може да држи паметни телефони, маси, торбички за складирање, држачи за чаши и друго.

Дополнително на подобрената практичност, Dacia тврди дека новата генерација нуди 30 мм дополнителен простор за нозете и зголемена предна внатрешна ширина. Багажникот има поширок отвор и долен под, со капацитет од 472 литри што претставува зголемување од 6% во споредба со претходниот Duster.

Авантуристичкиот карактер на Duster е нагласен со широката палета на додатоци како дел од колекцијата InNature на Dacia. Врвот е пакетот Sleep Pack за кампување, првично претставен на кросоверот Jogger, кој додава брачен кревет на преклоп, маса за послужавник и простор за складирање во отстранлива кутија 3-1.

Погонски агрегати со електричен погон и опција 4×4

Целосно новиот Duster е поставен на CMF-B архитектурата, која сега е основа на целата палета на модели на Dacia заедно со бројни модели од другите брендови на Renault Group. Се вели дека новата платформа ќе донесе подобрувања во квалитетот на возењето и удобноста, додека е компатибилна со благи хибридни и хибридни погонски единици, покрај опцијата за би-гориво (гас/ТНГ).

Најмоќната верзија на Duster е Hybrid 140, со хибриден систем за самополнење кој произведува комбинирани 140 КС. Електрификуваниот погонски агрегат што е заеднички со Jogger се состои од атмосферски 1,6-литарски четирицилиндричен мотор, двојни електрични мотори, менувач со повеќе режими и батерија од 1,2 kWh.

Dacia Duster

Како поедноставна алтернатива, Dacia го нуди Duster TCe 130 со 1,2-литарски трицилиндричен бензински мотор со турбополнач, кој има 48 V благ хибриден мотор и помала батерија од 0,9 kWh. Благиот хибриден Duster произведува 130 КС и се вели дека нуди 10% пониски емисии и потрошувачка на гориво во споредба со неелектрифициран мотор со иста моќ. Моторот од Renault е исклучиво поврзан со шестстепен мануелен менувач кој ја испраќа силата или на предните или на сите четири тркала.

Опционалната верзија 4×4 има пет режими на возење што може да се изберат (автоматски, снег, кал / песок, теренски и еко) и водечка оддалеченост од земјата до 217 мм што го става Duster меѓу најефикасните – модели способни за пат во сегментот на компактни SUV модели.

На крајот, базичниот Duster доаѓа со 1,0-литарски TCe 100 Bi-Fuel мотор со турбо полнач кој може да работи и на бензин и на ТНГ. Оваа поставка му овозможува на теренецот да патува до 1.300 километри помеѓу станиците за полнење гориво, кога резервоарите за бензин и ТНГ од 50 литри се полни. Резервоарот за ТНГ се наоѓа под подот на багажникот, така што не го загрозува товарниот капацитет.

Dacia Duster

Пристапни цени

И покрај фактот дека Dacia е буџетски производител на автомобили, околу 70% од нејзините клиенти одат на модели од повисоката класа. Новиот Duster се обидува да ги задоволи двата света, со поедноставна постава составена од четири облоги. Essential моделот ќе биде одговорен за почетната цена во поставата, стандардно со фиксни шипки на покривот, шест воздушни перничиња и задни сензори за паркирање. Expression додава дигитален кокпит, 17-инчни алуминиумски тркала, камера за рикверц и многу повеќе.

Подобро опремениот Journey вози на тркала од 18 инчи и доаѓа со светла за магла, автоматски клима уред, безжичен полнач за паметни телефони, инфозабава Media Nav Line и Arkamys 3D Sound System со 6 звучници. Конечно, водечкиот Extreme има модуларни шипки на покривот, тапацир TEP MicroCloud што може да се пере, гумени патосници, систем YouClip 3-во-1, електрични ретровизори и бакарни кафеави акценти.

Кога станува збор за безбедноста и помошта во возењето, новиот Duster нуди автоматско итно сопирање, препознавање сообраќајни знаци, предупредување за брзина, помош за паркирање назад, сигнал за итно запирање, предупредување за напуштање лента, помош за задржување лента, предупредување за внимание на возачот, автоматски фарови и повици за итни случаи.

Цената допрва треба да се објави, но Dacia вети дека Duster ќе ги има „најпристапните цени во својот сегмент“, нарекувајќи го „најдобрата зделка на пазарот“. Моделот ќе се произведува во фабриката во Питешти во Романија, како и кај неговиот претходник. Според компанијата, околу 1.000 единици на Duster излегуваат од фабричките ленти секој ден, со кумулативно производство од 2,2 милиони единици од дебито на првата генерација во 2010 година.