Mazda го претстави целосно новиот CX-80, најновиот предводник во гамата на јапонската марка во Европа, Јапонија и Австралија. Новиот SUV се нуди со различни конфигурации со три реда и првично ќе биде достапен со благ хибриден дизел и plug-in хибриден погонски агрегат во Европа.
Како што се очекуваше, Mazda CX-80 споделува голем дел од панелите на каросеријата со CX-60, вклучувајќи го и целиот преден дел. Сепак, CX-80 може да се пофали со подолго меѓуоскино растојание и растегнат заден дел, што му дава сличност со поголемите CX-70 и CX-90 кои се достапни во Северна Америка.
Профилот на CX-80 се одликува со подолгите задни врати и стаклена градина специфична за моделот со подебел хром на прозорците од задната страна. Назад, задните светла се заеднички со CX-60, но има редизајнирана задна табла и поисправена задна врата.
Новата Mazda CX-80 е долга речиси 5.000 милиметри, со меѓуоскино растојание над 3.000 мм, во споредба со должината од 4.745 мм и 2.870 мм меѓуоскино растојание на CX-60.
CX-80 е достапен со различни внатрешни конфигурации со три реда, со сместување шест или седум патници. Вториот ред може да се конфигурира или со три стандардни седишта или со две широки столчиња во комбинација со централна конзола или премин до третиот ред. На крајот, двете седишта од третиот ред можат целосно да се преклопат рамно, проширувајќи го товарниот простор кога не се користат.
Контролната табла е пренесена од CX-60, со премиум материјали и најновиот инфозабавен дисплеј на Mazda. Опремата вклучува гласовна контрола на Alexa, „хибридна навигација“ за која се вели дека ги комбинира придобивките од офлајн и онлајн услугите и нов Trailer Hitch View систем. Моделот го добива целосниот пакет на i-Activsense ADAS.
Благ хибриден дизел и PHEV
Во Европа, CX-80 се нуди со избор на благ хибриден дизел и plug-in хибридни погонски единици. Овие се споделени со CX-60, бидејќи двата модели возат на иста архитектура.
Почетната верзија e-Skyactiv D е опремена со 3,3-литарски дизел со шест цилиндри, кој произведува 254 КС и 550 Nm вртежен момент. Моторот е потпомогнат од благиот хибриден систем M Hybrid Boost 48V на Mazda, кој ги подобрува неговите еколошки акредитиви. Силата се пренесува на сите четири тркала преку осумстепен автоматски менувач.
Помоќниот и поефикасен e-Skyactiv PHEV произведува комбинирани 327 КС и 500 Nm вртежен момент, што овозможува спринт од 0-100 км/ч за 6,8 секунди. Системската поставка се состои од 2,5-литарски бензински мотор со четири цилиндри, електричен мотор и пакет батерии од 17,8 kWh кои нудат досег до 60 километри само на електрична енергија.
Претпродажбата за Mazda CX-80 ќе започне овој мај, а првите примероци ќе стигнат до европските дилери во есента 2024 година. Теренецот ќе биде достапен и на домашниот пазар во Јапонија и се очекува да стигне до Австралија пред крајот на годината.