RS6 Avant GT црпи инспирација од претходниот концепт и има компоненти од карбонски влакна, како и надграден мотор
Audi го претстави RS6 Avant GT како нивното најново специјално издание и „врвот на серијата модели“.
Автомобилот изгледа познато благодарение на тоа што караванот црпи инспирација од концептот RS6 GTO од 2020 година. Тој автомобил беше создаден од дванаесет студенти и беше инспириран од тркачкиот автомобил Audi 90 quattro IMSA GTO од 1989 година.
Таа линија е лесно забележлива бидејќи специјалното издание има затемнета решетка и браник за автомобилот да изгледа пониско и пошироко. Сето ова е потпомогнато од нагласениот сплитер, кој привлекува внимание со својата црвена боја.
Тоа е само мал дел, бидејќи моделот има уникатна хауба од карбон со отворени акценти. Предните браници исто така се направени од карбон и имаат отвори кои „го намалуваат воздушниот притисок во лакот на тркалото и го подобруваат ладењето на сопирачките“.
RS6 Avant GT е опремен со двојно крило инспирирано од мотоспортот, шините на покривот се отстранети за „порамна, поспортска силуета“, додека масивниот дифузор со вертикален рефлектор помага да се нагласи ширината на автомобилот.
Од друга страна, дизајнерите инсталираа ретровизори од карбон и сјајни акценти од карбонски влакна. Ним им се придружуваат обоени значки и специјални тркала од 22 инчи, кои се достапни во бела боја. Кога сме кај боите, моделот има привлечна графика, како и финиш во Arkona White, Nardo Grey, Chronos Grey Metallic, Madeira Brown Metallic или Mythos Black Metallic.
Колоритноста продолжува и внатре бидејќи црната кабина е „разбиена“ со црвени и бакарни акценти. Сепак, вистинските моменти се силно зацврстените седишта кои имаат вез „RS6 GT“, како и средишните делови со саќе.
Купувачите ќе најдат и темноцрвени безбедносни појаси, специјални патосници и индивидуално нумериран акцент на централната конзола. Dinamica микрофибер гарнитурата е стандардна, но клиентите можат да добијат и карбон со отворена пора со структура на диагл.
Перформанси
Кога станува збор за перформансите, RS6 Avant GT има битурбо 4,0-литарски V8 кој развива 630 КС и 850 Nm вртежен момент. Тоа е 30 КС и 50 Nm повеќе од стандардниот модел.
Моторот е поврзан со осум-степен Tiptronic менувач, кој е поврзан со quattro систем за погон на сите тркала со истиот централен диференцијал како кај RS6 Avant. Додека таа компонента продолжува, автомобилот е опремен со уникатна приспособлива суспензија, како и специјално дотеран quattro спортски заден диференцијал. Суспензијата ја намалува висината на возењето за 10 мм и ветува „совршена комбинација на динамика и удобност“.
Други карактеристики вклучуваат поцврсти стабилизатори, керамички систем за сопирање и гуми Continental Sport Contact 7. Audi вели дека истите нудат „постојано подобро држење на патот и при суви и влажни услови“, како и намалено потуправување при свиоци со брзина.
Во однос на бројките, RS6 Avant GT се катапултира од место до „стотка“ за 3,3 секунди и достигнува 200 км/ч за 11,5 секунди, додека максималната брзина изнесува 305 км/ч.
Производството ќе биде ограничено на 660 единици, а испораките се планира да започнат во вториот квартал. Цената започнува од 219.355 евра во Германија.