Volkswagen обезбеди серија ажурирања за електричните ID.4 и ID.5, кои вклучуваат поголема моќност, поголем опсег и подобрен инфозабавен систем
Volkswagen објави серија ажурирања за електричните теренци ID.4 и ID.5 на европскиот пазар. И покрај тоа што изгледаат идентични со досегашните модели, електричните возила сега имаат зголемен опсег до 556 километри, а добиваат и зголемување на моќноста до 82 КС, можности за побрзо полнење, и нов инфозабавен систем.
Нова батерија од 77 kWh и електричен мотор поставен одзади
Повеќето подобрувања, освен за инфозабавниот систем, се фокусирани на моделите опремени со поголемиот пакет батерии, бидејќи верзиите со основната единица од 58 kWh добиваат единствено нешто побрзо полнење од 115 kW DC (над 110 kW ). Спротивно на тоа, верзиите со погон на задните тркала и со долг опсег добиваат надградена батерија од 77 kWh поврзана со поефикасен електричен мотор, што овозможува брзина на полнење од 175 kW.
Како што се очекуваше, овие промени имаат позитивно влијание врз бројките на опсегот. ID.4 Pro сега може да се пофали со опсег од 550 километри, што е подобрување за 17 километри во споредба со претходната верзија. Слично на тоа, поаеродинамичниот ID.5 може да помине до 556 километри помеѓу полнењата или 11 километри повеќе од актуелниот модел.
Покрај подобрената ефикасност, електромоторот поставен одзади е значително помоќен и побрз од претходниот агрегат. Сега произведува 286 КС и 545 Nm вртежен момент, што означува зголемување од 80 82 КС и 235 Nm во однос на претходната верзија. Зголемувањето на моќноста е малку помалку изразено кај ID.4 Pro 4Motion со двоен мотор, кој добива дополнителни 21 КС и сега одговара на комбинираната моќност на моделите со погон на задните тркала.
Без оглед на конфигурацијата, сите модели ID.4 Pro и ID.5 Pro сега може да се пофалат со поголема максимална брзина од 180 километри на час, што е повеќе од претходните 160 км/ч. Позначајно, инженерите на Volkswagen ги дотераа поставките на опционалната адаптивна контрола на шасијата (DCC), нудејќи „поголемо ширење помеѓу удобноста и динамиката“.
На крајот, перформансните предводници во поставата, ID.4 GTX и ID.5 GTX, сега имаат 340 КС, што е за 41 КС повеќе од претходните верзии. Како резултат на тоа, спринтот од 0-100 км/ч сега се постигнува за 5,4 секунди, во споредба со претходните 6,3 секунди, додека максималната брзина останува електронски ограничена на 180 км/ч.
Поинтуитивна инфозабава
Иако дополнителната моќност и опсегот се добредојдени ажурирања, едно нешто што повеќето купувачи ќе го забележат е новиот систем за информации и забава. Сите верзии на ID.4 и ID.5 сега доаѓаат стандардно со поголем екран на допир од 12,9 инчи, кој се наоѓа над лизгачите на допир кои сега се осветлени. Се вели дека новата инфозабава е поинтуитивна благодарение на ревидираната структура на менито додека е побрза и нуди повеќе функции од порано.
Дигиталната инструмент табла и опционалниот head-up дисплеј со зголемена реалност се исто така подобрени, заедно со гласовниот асистент. Изборот на режимот на возење сега е одделен од куќиштето на Digital Cockpit, исто како кај седанот ID.7, што овозможува повеќе простор за поголемиот екран на допир. Конечно, производителот на автомобили нуди опција за нов премиум звучен систем Harman Kardon со 480 вати и 10 звучници.
Претпродажбата на подобрените VW ID.4 и ID.5 веќе започна на европските пазари, при што цените остануваат стабилни во споредба со појдовните верзии, почнувајќи од 40.335 евра во Германија.